برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد شدید تا چهارشنبه

  • کد خبر: ۲۳۰۰۸۷
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد شدید تا چهارشنبه
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: وزش باد تا روز چهارشنبه پدیده غالب در سطح استان است.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل و مدل‌های هواشناسی، تا روز چهارشنبه وزش باد پدیده غالب در سطح استان خواهد بود که در نواحی بادخیز به‌ویژه در پاره‌ای از نقاط جنوب‌شرق، نیمه جنوبی و دامنه‌های جنوبی بینالود وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امکان انتقال ذرات گردوغبار به برخی نواحی استان به‌ویژه مشهد مقدس وجود دارد، افزود: امروز و فردا در ارتفاعات، شاهد رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد لحظه‌ای هستیم.

این کارشناس هواشناسی تأکید کرد: روز دوشنبه به طور موقت و محسوس افزایش دمای روزانه را خواهیم داشت و در سایر روز‌ها، تغییرات قابل‌توجه دمایی رخ نخواهد داد.

به گفته وی، بعدازظهر امروز در مشهد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ١۶ و ٢۴ درجه بوده است و امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در سردترین ساعات به ١۵ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ١١ درجه و گناباد و بردسکن با دمای ٣٣ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۵۴ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->